کد خبر: ۹۶۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۶۷
احمدرضا عابدزاده استوری جدیدی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ احمدرضا عابدزاده یکی از قدیمی‌ترین یاغی‌های فوتبال ایران است که در دهه 70 برای استقلال و پرسپولیس به میدان رفت. عقاب آسیا پس از پایان فوتبالش هیچوقت به صورت رسمی نگفت که طرفدار کدام تیم بوده ولی همیشه ارتباط نزدیک‌تری با پرسپولیس داشته است. او در مقطعی به عنوان مربی به پرسپولیس اضافه شد و فرزندش امیر هم در این تیم حضور داشت. عابدزاده در اینستاگرام هم تصاویر مختلفی از دوران حضور در پرسپولیس منتشر می‌کند و حتی قهرمانی این تیم را هم تبریک گفت ولی این کار را زمان قهرمانی استقلال انجام نداد.

او دیشب هم یک استوری با لباس قرمز رنگ پرسپولیس در اینستاگرام منتشر کرد. البته بدون اظهار نظر رسمی نمی‌توان به صورت قطعی گفت که عابدزاده پرسپولیسی است یا استقلالی ولی حداقل در سال‌های اخیر با قرمزها رابطه نزدیک‌تری داشته است.

عکس‌| عابدزاده پرسپولیسی است یا استقلال؟/این تصویر ثابت می‌کند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: